Software voor de zorg en welzijn

Vacature Customer Support Specialist

Gezocht: Customer Support Specialist voor IT-oplossingen in zorg & welzijn

In het kort

Uren

32+

Opleidingsniveau

Minimaal een IT-opleiding op MBO4 niveau 4 of HBO Social Worker met affiniteit voor software en development

Ervaring

Ervaring als Customer Support Specialist met gebruikerssoftware is een pré

Beschikaar per

In overleg

Vragen

Neem contact op met Irma van Diepen: ivandiepen@adsysco.nl

Solliciteren

Mail je motivatie + cv naar Irma van Diepen op ivandiepen@adsysco.nl.

Functie

“Misschien een domme vraag, maar hoe… “.

Bij ons bestaan er geen domme vragen, alleen uitdagingen. Sta jij mensen graag te woord, los jij problemen op met gemak en leg je met plezier iets nóg een keer uit? Dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken!

Als Customer Support Specialist sta je onze klanten te woord via de telefoon, mail en chat vanuit ons kantoor in Heemstede. Met jouw klantgerichte houding en technische kennis zorg je er voor dat iedere klant zich gehoord en geholpen voelt.

Ben jij er klaar voor om niet alleen onze klanten, maar ook jezelf verder te brengen? Sluit je dan aan bij ons team en bouw mee aan je toekomst. Bij AdSysCo bieden we een mooie instapfunctie aan met uitgebreide mogelijkheden om door te groeien naar bijvoorbeeld consultant, servicemanager, Subject Matter Expert of projectbureau medewerker.

Wie zijn wij?

Bij AdSysCo werk je niet alleen aan je eigen toekomst, maar draag je ook bij aan een betere wereld. AdSysCo, en ook zeker ons supportteam, ondersteunt professionals en vrijwilligers in zorg & welzijn in hun werk voor een leefbare samenleving. Wij ontwikkelen daartoe ICT-oplossingen zoals de RegiCare App en RegiWeb. Wij hebben als uitgangspunt eenvoudig werken bevorderen, registratiedruk verminderen en informatie en rapportage verbeteren. Als Customer Support Specialist werk je samen met gedreven collega’s in een relatief klein team waar taken onderling met elkaar worden afgestemd. We kijken daarbij zoveel mogelijk naar ieders kwaliteiten. In rustige periodes ondersteun je bij projecten voor onze klanten. Het team heeft een informele werksfeer met aandacht voor elkaar. 

Waarom werken bij AdSysCo?

  • Een leuke, informele en uitdagende werkplek
  • Enthousiaste, gedreven en betrokken collega’s
  • Wij hechten veel waarde aan jouw mening om zo continu te verbeteren
  • Sociaal betrokken: wij dragen met onze oplossingen bij aan een toekomstbestendige, leefbare en sociale samenleving waaraan iedereen mee kan doen, eenzaamheid vermindert en vrijwillige burgerinitiatieven maximaal ondersteund worden. Draag jij ook je steentje aan bij?
  • Ervaring opdoen met customer support, projectmatig werken, software tools waaronder Basecamp, Trello, Whimsical, Rollbar, Postman, MS Teams en meer.
  • We moedigen je aan om jezelf te blijven ontwikkelen en bieden uitgebreide doorgroeimogelijkheden naar functies als consultant, servicemanager of projectbureau medewerker.
  • Een leuk salaris en niet te vergeten, goede secundaire arbeidsvoorwaarden. We zoeken iemand voor minimaal vier dagen per week. Aantal uren is bespreekbaar.

     

Wat neem jij mee?

  • Ervaring als Customer Support Specialist met gebruikerssoftware is een pré, zelfstandigheid en collegiale instelling wordt gewaardeerd
  • Ervaring met ticket registratie in tools als Freshdesk, Topdesk of Zendesk is een pré
  • Minimaal een IT-opleiding op MBO4 niveau 4 of HBO Social Worker met affiniteit voor digitale oplossingen, kennis en ervaring met Windows en MS Office
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en uitstekende kwaliteiten in telefonische en schriftelijke dienstverlening
  • Je bent in staat om in korte tijd ingewerkt te raken in onze producten
  • Je vindt het een uitdaging om klanten zo optimaal mogelijk te woord te staan, hun vragen te beantwoorden en zelfstandig je taken te vervullen, waarbij je geduldig en nauwgezet te werk gaat
  • Drive om jezelf te blijven ontwikkelen.

Klinkt goed toch?

Twijfel jij niet langer en denk jij bij ons het verschil te kunnen maken? Solliciteer dan direct! Stuur je CV en motivatie naar: ivandiepen@adsysco.nl. 

Wij werken met privacygevoelige gegevens, een VOG is daarom onderdeel van de selectieprocedure. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op ons kantoor in Heemstede. Voor vragen over functie of de sollicitatieprocedure kun je contact opnemen met Irma van Diepen via 06-15546383 of via ivandiepen@adsysco.nl.