Software voor de zorg en welzijn

Helpdeskmedewerker

Gezocht: Helpdeskmedewerker voor IT oplossingen in zorg & welzijn

In het kort

Uren

24+

Opleidingsniveau

bij voorkeur opleiding op HBO niveau

Ervaring

Ervaring als helpdeskmedewerker met gebruikerssoftware is een pré

Beschikaar per

In overleg

Vragen

Solliciteren

Mail je motivatie + cv naar Marianne de vries op mdevries@adsysco.nl.

Functie

“Misschien een domme vraag, maar hoe… “.

Vind jij geen enkele vraag dom maar juist een uitdaging? Sta jij mensen graag te woord, los jij problemen op waar nodig en legt met plezier iets nog een keer uit? Dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken en de hulp voor onze klanten die met vragen zitten!

De communicatie verloopt zowel via de telefoon, mail als chat vanuit ons kantoor in Heemstede. Klant- en servicegerichtheid staan hoog in het vaandel. Ben jij in staat om klanten altijd vriendelijk te woord te staan, ze te helpen, deskundig advies te geven en technisch te ontzorgen bij hun vragen? Dan zoekt AdSysCo jou!

Wie zijn wij

AdSysCo ondersteunt professionals en vrijwilligers in zorg & welzijn in hun werk voor een leefbare samenleving. Wij ontwikkelen daartoe ICT-oplossingen die eenvoudig werken bevorderen, registratiedruk verminderen en informatie en rapportage verbeteren. Als helpdeskmedewerker werk je samen met gedreven collega’s vanuit het kantoor in Heemstede. Het is een relatief klein team waar taken onderling met elkaar worden afgestemd. We kijken daarbij zoveel mogelijk naar ieders kwaliteiten. In rustige periodes ondersteun je bij projecten voor onze klanten. Het team heeft een informele werksfeer met aandacht voor elkaar.

De communicatie verloopt zowel via de telefoon, mail als chat vanuit ons kantoor in Heemstede. Klant- en servicegerichtheid staan hoog in het vaandel. Ben jij in staat om klanten altijd vriendelijk te woord te staan, ze te helpen, deskundig advies te geven en technisch te ontzorgen bij hun vragen? Dan zoekt AdSysCo jou!

Waarom werken bij AdSysCo?

  • Een leuke, informele en uitdagende werkplek.
  • Enthousiaste, gedreven en betrokken collega’s.
  • We moedigen je aan om jezelf te blijven ontwikkelen.
  • Wij hechten veel waarde aan jouw mening om zo continu te verbeteren
  • Sociaal betrokken: wij dragen met onze oplossingen bij aan een toekomstbestendige, leefbare en sociale samenleving waaraan iedereen mee kan doen, eenzaamheid vermindert en vrijwillige burgerinitiatieven maximaal ondersteund worden. Daar draag jij ook je steentje aan bij.
  • Een leuk salaris en niet te vergeten, goede secundaire arbeidsvoorwaarden.

Wat neem jij mee?

  • Ervaring als helpdeskmedewerker met gebruikerssoftware is een pré, zelfstandigheid en collegiale instelling wordt gewaardeerd.
  • Bij voorkeur een opleiding op HBO niveau, affiniteit met ICT en digitale oplossingen, kennis en ervaring met Windows en MS Office.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal en uitstekende kwaliteiten in telefonische en schriftelijke dienstverlening.
  • Je bent in staat om in korte tijd ingewerkt te raken in onze producten.
  • Je vindt het een uitdaging om klanten zo optimaal mogelijk te woord te staan, hun vragen te beantwoorden en zelfstandig je taken te vervullen, waarbij je geduldig en nauwgezet te werk gaat.
Wij werken met privacy gevoelige gegevens, een VOG is daarom onderdeel van de selectieprocedure. We zoeken iemand voor minimaal 3 dagen per week. Aantal uren is bespreekbaar. Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marianne de Vries op 06-10256699 of stuur je sollicitatiebrief naar info@adsysco.nl.