24+
Minimaal een opleiding op MBO niveau
Ervaring als helpdeskmedewerker met gebruikerssoftware is een pré
In overleg
Neem contact op met Marianne de Vries op 06-2487328 of mail naar info@adsysco.nl
Mail je motivatie + cv naar Marianne de Vries op info@adsysco.nl
“Misschien een domme vraag, maar hoe… “.
“Misschien een domme vraag, maar hoe… “.
Vind jij geen enkele vraag dom maar juist een uitdaging? Sta jij mensen graag te woord, los jij problemen op waar nodig en legt met plezier iets nog een keer uit? Dan ben jij wellicht de nieuwe collega die wij zoeken en de hulp voor onze klanten die met vragen zitten!
De communicatie verloopt zowel via de telefoon, mail als chat vanuit ons kantoor in Heemstede. Klant- en servicegerichtheid staan hoog in het vaandel. Ben jij in staat om klanten altijd vriendelijk te woord te staan, ze te helpen, deskundig advies te geven en technisch te ontzorgen bij hun vragen? Dan zoekt AdSysCo jou!
Wie zijn wij?
AdSysCo ondersteunt professionals en vrijwilligers in zorg & welzijn in hun werk voor een leefbare samenleving. Wij ontwikkelen daartoe ICT-oplossingen die eenvoudig werken bevorderen, registratiedruk verminderen en informatie en rapportage verbeteren. Als helpdeskmedewerker werk je samen met gedreven collega’s vanuit het kantoor in Heemstede. Het is een relatief klein team waar taken onderling met elkaar worden afgestemd. We kijken daarbij zoveel mogelijk naar ieders kwaliteiten. In rustige periodes ondersteun je bij projecten voor onze klanten. Het team heeft een informele werksfeer met aandacht voor elkaar.
Waarom werken bij AdSysCo?
Wat neem jij mee?
Wij werken met privacy gevoelige gegevens, een VOG is daarom onderdeel van de selectieprocedure.
We zoeken iemand voor minimaal drie dagen per week. Aantal uren is bespreekbaar.
Geïnteresseerd? Neem dan contact op met Marianne de Vries op 06-24873280 of stuur je sollicitatiebrief naar info@adsysco.nl