Bespaar tijd en werk slimmer met RegiCare

Bent u op zoek naar één gebruiksvriendelijk systeem voor groepsactiviteiten, individuele ondersteuning en vrijwilligerswerk? Dan is RegiCare het passende alles-in-1 registratiesysteem.

RegiCare. Eén systeem. Alles geregeld.​

Werken met Excel-bestanden, losse systemen en onduidelijke registraties? Dat kan slimmer. Als welzijnsprofessional kent u de uitdaging van versnipperde tools: onoverzichtelijke systemen, hoge kans op fouten en de risico’s die dat met zich meebrengt, vooral op het gebied van privacy.

RegiCare biedt de oplossing. Met één gebruiksvriendelijk systeem brengt het al uw processen samen, zodat u minder tijd kwijt bent aan administratieve rompslomp en meer kunt focussen op het bieden van de juiste zorg en ondersteuning. Het verlaagt de registratiedruk, verhoogt de betrouwbaarheid van gegevens en zorgt voor een veilige manier van werken. Zo wordt uw impact als welzijnsprofessional eindelijk zichtbaar.

Gebouwd op meer dan 30 jaar ervaring in het sociaal domein, wordt RegiCare dagelijks vertrouwd door duizenden professionals die net als u werken aan het verbeteren van het welzijn van hun cliënten.

Modules speciaal ontwikkeld voor welzijn

RegiCRM is de plek waar u alle cliënt-, inwoner- en medewerkersgegevens één keer vastlegt. Zodra deze gegevens zijn ingevoerd, kunt u ze voor verschillende doeleinden gebruiken: van het opzetten van een persoonlijk hulptraject tot het koppelen van een maatje, het regelen van vervoer, inschrijven voor activiteiten en zelfs praktische taken zoals het indienen van declaraties en het bijhouden van gewerkte uren.

Met RegiCare heeft u alle benodigde informatie direct bij de hand, waardoor u efficiënter kunt werken en de kwaliteit van de zorg en ondersteuning die u biedt, kunt verbeteren.

Software voor de welzijn en Zorg

Werkproces eenvoudig vastleggen

Software voor de welzijn en Zorg

Interesse in RegiCare?

Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek, online of fysiek.

De RegiCare app