Werken met Excel-bestanden, losse systemen en onduidelijke registraties? Dat kan slimmer. Als welzijnsprofessional kent u de uitdaging van versnipperde tools: onoverzichtelijke systemen, hoge kans op fouten en de risico’s die dat met zich meebrengt, vooral op het gebied van privacy.
RegiCare biedt de oplossing. Met één gebruiksvriendelijk systeem brengt het al uw processen samen, zodat u minder tijd kwijt bent aan administratieve rompslomp en meer kunt focussen op het bieden van de juiste zorg en ondersteuning. Het verlaagt de registratiedruk, verhoogt de betrouwbaarheid van gegevens en zorgt voor een veilige manier van werken. Zo wordt uw impact als welzijnsprofessional eindelijk zichtbaar.
Gebouwd op meer dan 30 jaar ervaring in het sociaal domein, wordt RegiCare dagelijks vertrouwd door duizenden professionals die net als u werken aan het verbeteren van het welzijn van hun cliënten.
RegiCRM is de plek waar u alle cliënt-, inwoner- en medewerkersgegevens één keer vastlegt. Zodra deze gegevens zijn ingevoerd, kunt u ze voor verschillende doeleinden gebruiken: van het opzetten van een persoonlijk hulptraject tot het koppelen van een maatje, het regelen van vervoer, inschrijven voor activiteiten en zelfs praktische taken zoals het indienen van declaraties en het bijhouden van gewerkte uren.
Met de cliëntvolgmodule in RegiCare kunt u de dossiervorming volledig afstemmen op uw specifieke werkzaamheden. De begeleiding kan in verschillende fasen worden ingedeeld, zodat elke stap in het proces goed wordt vastgelegd. Ook metingen, zoals de Positieve Gezondheid vragenlijst, kunnen eenvoudig worden geïntegreerd om de voortgang te monitoren.
Deze module is ideaal voor maatschappelijk werk, onafhankelijke cliëntondersteuning, en informatie en advies, zodat u altijd zicht houdt op de situatie en de juiste ondersteuning kunt bieden.
Het bij elkaar brengen van mensen in ontmoetingsactiviteiten, aanschuifrestaurants, dagbesteding, sportactiviteiten, cursussen of andere vormen van collectieve dienstverlening is een belangrijke welzijnsdoelstelling.
Met RegiAct worden alle administratieve en financiële processen ondersteund. Planning van activiteiten, inzet van professionals en vrijwilligers, inschrijvingen, locatiebeheer en de financiële afhandelingen zijn onderdeel van RegiAct, inclusief bijbehorende overzichten zoals deelnemerslijsten.
RegiCare biedt een breed scala aan oplossingen die een brug slaan tussen vragers en aanbieders van vrijwilligerswerk: vacature- en talentenbanken, een marktplaats voor vraag en aanbod, tools voor de registratie van vrijwilligers en voor de (digitale) verbinding met hen.
Vrijwilligers kunnen gebruikmaken van een eigen portaal waarin zij hun profiel kunnen aanpassen, kunnen reageren op vragen van zorgorganisaties of die van bewoners van zorglocaties. De verschillende profielen worden automatisch in RegiCare opgenomen.
Op de RegiCare-database draait RegiRapport, een module die automatisch een groot aantal gestandaardiseerde rapportages genereert over alle onderdelen van RegiCare. De rapportages zijn bedoeld om het functioneren van medewerkers en organisaties in de toekomst te ondersteunen. De rapportagebibliotheek wordt doorlopend geactualiseerd op basis van gebruik, nieuwe wet- en regelgeving, nieuwe methodieken van effectmeting, enzovoort.
Neem contact op voor een vrijblijvend gesprek, online of fysiek.