AdSysCo op Landelijke Kennisdag Welzijn op Recept

Landelijke Kennisdag Welzijn op Recept 20 september, Utrecht Een dag vol informatie, inspiratie, verdieping en praktische tips. Zodat: ‘ je iets te bieden hebt voor díe groep patiënten waar geen structurele oplossing voor was’ ‘je met goede tips over gesprekstechnieken en procedures direct aan de slag kan’ ‘je met feedback van best practices inzicht krijgt […]

BEL gaat voor ANWB AutoMaatje

Vandaag is ANWB AutoMaatje van start gegaan in de BEL-combinatie. BEL is de ambtelijke samenwerking van de gemeente Blaricum, Eemnes en Laren. De drie wethouders van deze drie gemeenten gaven acte de présénce , evenals Anita Keita, de Bestuurder van Versa Welzijn. Voor Versa is dit de derde AutoMaatje-locatie in haar werkgebied. De andere twee […]

Toekomstdag 4 oktober 2018: ICT oplossingen voor een leefbare samenleving

Mijn naam is Piet de Groot en ik nodig u graag uit voor een goed gesprek over de kracht en mogelijkheden van een leefbare samenleving, samen met enkele collega’s van u uit uw regio. Ruim 35 jaar ben ik actief binnen het sociaal domein en dan met name in het werkveld welzijn. Wij ontvangen vele […]

Goed registreren verstevigt het inhoudelijke gesprek

“Waar ligt het voordeel van registreren en hoe krijg ik mijn mensen zover dat ze tijd en energie daaraan besteden?” Het is een geluid dat soms bij welzijnsinstellingen wordt gehoord. Om antwoord te geven op deze problematiek – want dat is het zeker – gaan we terug naar het begin. Veel organisaties zijn doorlopend bezig […]

BLAUWE BANANEN: een beeld van de AdSysCo & Pro-Feel klantendag 2018

Deze editie van de AdSysCo & Pro-Feel klantendag bij Fort de Batterijen in Nieuwegein stond in het teken van de marketing. Het ging over de vraag dat als ik wil dat de meute naar links gaat, hoe ik ze dan ook naar links krijg. Of als ik kwetsbare ouderen langer op een waardige wijze thuis […]

AdSysCo / Pro-Feel klantendag 2018

Op 3 april vindt de AdSysCo/Pro-Feel klantendag plaats. Het thema dit jaar is: “Zorg & en Welzijn 2020: een hele onderneming”. De reden dat dit thema aan de orde is ligt in het feit dat het sociale domein enorm in beweging is: de burger in regie, van aanbod- naar vraaggericht, van organiseren naar faciliteren, van […]

Beperkte telefonische bereikbaar op 9 maart

Wegens werkzaamheden aan onze telefooncentrale zal AdSysCo vrijdag 9 maart minder goed telefonisch bereikbaar zijn. Dit zal vooral in de ochtenduren tot enige hinder kunnen leiden, waarvoor onze excuses. De telefonische bereikbaar na deze werkzaamheden zal echter aanzienlijk beter zijn.

RegiVervoer is onderweg

Het verzorgen van groepsvervoer met auto of bus is al jarenlang een typische activiteit van welzijn. Vele busjes rijden door het land voor dagjes-uit, boodschappen, ziekenhuis- en familiebezoek, veelal gereden en gecoördineerd door vrijwilligers. Deze service vult het gat dat ontstaat als het reguliere openbaar vervoer geen soelaas biedt en alternatieven te duur blijken of […]

Klantendag AdSysCo 2018

De inschrijving voor de AdSysCo-klantendag is geopend. Deze dag is bedoeld om in een ontspannen ambiance inspiratie op te doen rondom het thema “Zorg & Welzijn 2020: een hele onderneming”. Het ondernemerschap in het sociaal domein staat die dag centraal. Wat is ondernemerschap en hoe kun je dat vorm geven? Wat is te leren vanuit […]